6 Haziran 2017 Salı

Stampa çeşitleri








"Stamper" olan ismi bizim aramzda "stampa" olarak kullanılıyor yaygın olarak. Baskı aparatı olarak da rastlayabilirsiniz.
Desenlerin yer aldığı metal veya akrilik plakalardan deseni alıp uygulamamızı sağlıyor bu aparat. Tabi bir de çeşitleri var...
1. Çift Taraflı Stampa : Aldığım ilk stampa. 5 plaka+ 1 stampa + 1 sıyırıcı 6 liraya almıştım internette hediyelik satan bir siteden.Oldukça sert yapılı bir stampa. Büyük ve küçük olmak üzere iki silikon başlığı var. Elinizde varsa değerlendirin iş görür amaa yeni alacaksanız önermem çok şart değil😏 Ben sadece sticker yaparken kullanıyorum artık.

2. İsmini Bilmediğim Stampa : Rectagle Stamper olarak geçiyor. Bir öncekine göre daha yumuşak. Bende 6 tane var bunlardan 🙊 daha iyilerini keşfedene kadar bayıla bayıla kullandım. Sticker yaparken de kullanımı rahat oluyor. Başlığını çıkartabiliyorsunuz. Bombeli bir başlığı var kullanırken videoda gösterdiğim gibi uygulamakta fayda var.

3. Marshmellow Stamper: Yumuş yumuş görüp de harika sonuç verir diye kandığım stampa türü 😂 Plakadan deseni kusursuz alıyor ama tırnağa uygularken eksik sonuç alıyordum.  ilk başlarda hiç sonuç alamasam da şu sıralar biraz aramız düzeldi sanırım alışıyoruz birbirimize. Silikon kısmı çıkarılabiliyor rahatça stickerlarınızı boyayabiliyorsunuz. Çok önermiyorum yine de...

4. 🌟Clear Jelly Stamper : En en en bi sevdiğim. Alın aldırın. Tek bir stampanız olacaksa kesinlikle bu olmalı. Hem çok güzel deseni plakadan alıyor hem de sorunsuz bir şekilde uygulama sağlıyor. Silikon kısmı çıkabiliyor. Şeffaf ve üstü açık olduğu için uygulama yaparken tırnağınızı görebiliyorsunuz böylece deseni yerleştirmek daha kolay oluyor. @ojeli_hayat sayfasından aldım ben. Siz de güvenebilirsiniz...

5. Rectangular Jelly Stamper: İsmini bilmediğim stampanın şeffaf olanıydı bu da 🙈 Sordum soruşturdum öğrendm 👆 silikon kısmı yumuş yumuş ve kullanımı gayet rahat. Uzun yıllar bunun normal olanını kullandığım için o kavisli duruma alışkınım kullanma zorluğu yaşamadm. Plakadan deseni alıp tırnağa uygulama başarısı da süper 👍  clear jellye göre tek dezavantajı uygularken yukardan net görememek. Onun dışında performansları aynı.

6. Born Pretty Xl Clear Jelly Stamper: 4cm çapı olduğu için büyük desenler ve uzun tırnaklar için ideal. Ayrıca kısa boylu olduğu için sticker yaparken de kolaylık sağlıyor. Stamper ekibimin en yeni üyesi olduğu için performansı için şimdilik fazla birşey söyleyemem. Born Prettyden satın almak isterseniz item id 👉 #39374
💎
Ürün satışı yapmıyorum biliyorsunuz. O nedenle fiyat bilgisi vermedim. Googleda rahatça aramanız için ingilizce isimlerine yer verdim. İnstagram üzerinden ya da aliexpressten temin edebilirsiniz. 💕💕
Yurtdışından takip edenler için Born Pretty indirim kodumu buraya bırakıyorum dilerseniz kullanabilirsiniz 😊
BornPrettyStore 10% Off code " MADKX31"
Türkiye'den takip edip Born Pretty almak isteyen olursa  Aliexpresste bulabilirsiniz 😇

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder