30 Mayıs 2017 Salı

FARMASİ BB KREM VE CC KREM İNCELEMESİ


Merhabaa.. Bir başka beklenen yazı ile karşınızdayımm.. Bu yazıyı yazmama vesile olan beni farmasinin bu en çok merak ettiğim ürünleriyle tanıştıran @farmasiiciniz e çok teşekkür ediyorum. Güvenle alışveriş yapabilirsiniz kendisinden. Şimdi buyrun ürünler hakkındaki ilk düşüncelerime... Elimdeki ürünler bitince yazıyı güncelleyeceğim.. Kalıcılık vs fikrimi o zaman paylaşırım...







FARMASİ CC KREM



Renk olarak benim ten rengimden koyu birazcık. Bendeki renk "light to medium"  Ben genelde sarı alttonlu ürünler kullanıyorum o nedenle tam uymadı bana ama diğer ürünlerle destekleyince görünümü kötü olmadı. Bana göre oldukça hafif yapılı bir ürün. Kolay dağılıyor renk eşitleme vaadini gerçekleştiriyor. Kapatıcılığı azdan ortaya doğru diyebilirim. Sağlıklı bir görünüm için tercih edebilirsiniz. 


FARMASİ BB KREM

Tıpkı CC Krem gibi benim ten rengime göre koyu kaldı ama kapatıcılığına hayran kaldım. Fotoğrafın fazla söz bırakmadığını düşünüyorum.  


1 yorum: