26 Nisan 2017 ├çar┼čamba

├çilekli Magnolia Tarifi­čŹô


Herkese  merhabaa... Bir s├╝redir tarif payla┼čmam─▒┼čt─▒m sizinle... Snapchatte bu tarifi yaparken o kadar ├žok ekran g├Âr├╝nt├╝s├╝ al─▒nd─▒ ki ben de tazesiyle payla┼čay─▒m istedim...
├çok k─▒sa s├╝rede haz─▒rlayabilece─činiz ├žok pratik bir tarif. Birka├ž yerden ald─▒─č─▒m tarifleri elimdeki malzemelere g├Âre uyarlayarak haz─▒rlad─▒m ben ­čśŐ 
Gelelim malzemelere...


Muhallebisi i├žin:
­čĺÄ 2 yumurta sar─▒s─▒
­čĺÄ2 yemek ka┼č─▒─č─▒ un 
­čĺÄ 2 yemek ka┼č─▒─č─▒ ni┼časta ( m─▒s─▒r ni┼častas─▒ kulland─▒m) 
­čĺÄ 1 su barda─č─▒ toz ┼čeker
­čĺÄ 1 litre s├╝t 
­čĺÄ 1 paket s─▒v─▒ krema ( 200ml)
­čĺÄ 2 paket ┼čekerli vanilin


Yap─▒l─▒┼č─▒: 
Un , ni┼časta, ┼čeker, yumurta ve s├╝t├╝ topaklanmayacak ┼čekilde iyice ├ž─▒rparak oca─ča koyuyoruz. K─▒vam─▒ yo─čunla┼č─▒ncaya kadar kaynat─▒yoruz. Daha sonra ocaktan al─▒p vanilyalar─▒ ekliyoruz. So─čuturken ├ž─▒rpmakta fayda var ├ž├╝nk├╝ so─čuduk├ža ├╝st├╝ kabukla┼čmaya ba┼člayacakt─▒r bunu istemeyiz✋
Muhallebimiz so─čuyunca i├žine kremam─▒z─▒ ekleyip mikserle iyice ├ž─▒rp─▒yoruz... ┼×imdi tatl─▒m─▒z─▒n di─čer k─▒sm─▒na ge├želim...
Petib├Âr bisk├╝viyi elinizde ufalay─▒n. Yulafli bisk├╝vi veya cici bebe de tercih edebilirsiniz... Ben bardaklarda servia yapmay─▒ tercih ettim ve ufalad─▒─č─▒m bisk├╝vileri  bardaklar─▒n dibine koydum...­čĹç­čĹç­čĹç



├çilekleri foto─čraftaki gibi iki farkl─▒ ┼čekilde do─črad─▒m. Bir k─▒sm─▒n─▒ kenar s├╝s├╝ olarak kullandm bir k─▒sm─▒n─▒ ise k├╝p k├╝p do─čray─▒p ara katlarda ve en ├╝stte s├╝sleme olarak kulland─▒m.  Bisk├╝vilerin ├╝zerine biraz muhallebi koydum ki ├žilekleri dizdi─čimde tutsun ­čĹç


 Muhallebinin ├╝zerine bisk├╝vi k─▒r─▒nt─▒lar─▒ndan ve k├╝p ├žileklerden koyup bir daha muhallebi koydum ayn─▒ i┼člemi bir kez daha tekrarlay─▒p tekrar muhallebi koydum ve en ├╝stte de yine bisk├╝vi ve k├╝p ├žileklerimi koydum.. Dilerseniz ├žikolata sosu da kullanabilirsiniz i├žine muz da koyabilirsiniz. Ben ├žikolatal─▒ rulokat koydum ­čśç­čĹç



─░nan─▒lmaz hafif bir bahar tatl─▒s─▒ oldu. Ben ├žok tatl─▒ sevmedi─čim halde baymadan bitirdim ­čÖł iste─če ba─čl─▒ toz f─▒st─▒k veya file badem,f─▒nd─▒k ile s├╝sleyebilirsiniz... Umar─▒m be─čenirsiniz...
  

AF─░YET OLSUNN ­čŹô­čŹô­čŹô­č弭čĺĽ

2 yorum:

  1. ne kadar g├╝zel bir sunumu var tatl─▒n─▒n ellerinize sa─čl─▒k :)

    Yan─▒tlaSil
  2. M├╝kemmel bir tarif hemen deneyecegim

    Yan─▒tlaSil