30 Nisan 2017 Pazar

BUOJELERİGORMELİSİN 30 NİSAN ÇEKİLİŞ LİSTESİ

Herhangi bir aksaklık olmasını istemediğim için listeyi elde hazırladım tek tek isimleri kontrol ederek yazdım  lütfen açıklamalarımı sonuna kadar okuyun 🙏 katılım şartları oldukça net bir şekilde yazılıydı. Eksik olanlar listede yok. Her yorumda iki kişinin etiketlenmesini istedim buna rağmen tek kişi etiketleyen çok kişi oldu. İlk paylaştığımda tek etiketleyen kişilerin 2 yorumunu 1 yorum olarak kabul edip ekledim sonra açıklama kısmına daha net bir şekilde ifade ettim ancak açıklama kısmını daha net bir şekilde yazdıktan sonra hala yapmaya devam edenleri dahil etmedim. 
Siyah yazılı olanlar👉 normal katılımlar
Mavi yazılı olanlar👉 blogumu takip edip kullanıcı adını belirtenlere +2 hak
Yeşil yazılı olanlar 👉 snapchatten takip edip 👻 emojisi kullananlar +2 hak  (snapchat toplamda size yalnızca 2 hak kazandırdı) 
Sarı işaretler👉 beni takip edenler 
Takip ettiği halde isminin yanında " + " olmayanlar bana 20:00 a kadar ulaşsın lütfen.
Canlı yayında random.org ile kazananı belirleyeceğim.

bazı kullanıcı isimlerinde yazarken ufak tefek hatalar yapmışım ama o en çok beni zorladı inanın, sizi veya kazanma şansınızı etkilemiyor ☺






































BOL ŞANS ❤




















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder