17 Ocak 2017 Salı

YAMUNA LATEX KORSE





YAMUNA LATEX KORSE 


Uzunca bir aradan sonra herkese yeniden merhaba :) Bir süredir yazı yazacak enerjiyi kendimde bulamıyordum ama geri döndüm ve güzel yazılar hazırladım size. İlk olarak sayfama gelen DMlerin ağırlıklı konusu YAMUNA KORSE yazısı ile karşınızdayım. Gelen her mesaja geri döndüm soruları not aldım ve bu şekilde kalıcı bir cevap olsun ki herkese aynı net cevabı verebileyim istedim. Ç Eksik gördüğünüz yerleri, cevabını bulamadığınız soruları yorum olarak bırakırsanız gördükçe güncelleme yaparım...Çayınızı kurabiyenizi alın arkanıza yaslanın :) Keyifli okumalar dilerim :*

Bundan neredeyse 7-8  ay kadar önce instagramda reklamlarına rastladım Yamuna Korsenin. takibe aldım bir süre paylaşımlarını gözlemledim. Açıkçası hadi diyerek anında verilecek bir fiyatı yok 200 lira gibi bir fiyatı var. O yüzden insan emin olmak istiyor. Bir süre sonra takip ettiğim iki bloggerda korseye rastladım onların sonuç almasını bekledim biraz daha. Sonra da tabi ki sorularımla başlarını şişirdim :D En nihayetinde almaya karar verdim. Pahalı olduğunu düşündüğüm ürünlerde kapıda ödemeyi tercih ediyorum o nedenle yine öyle tercih ettim.  

PEKİ DOĞRU BEDENİ BULMAK İÇİN ÖLÇÜMÜZÜ NASIL ALIYORUZ?

Yamuna Korsenin tarif ettiği şekilde göbek deliğimin 3 parmak yukarısından ölçüm yaptım 68 cm çıktı. İnternet sayfalarındaki tablodan ölçüme uygun bedenin S beden olduğunu gördüm ve bu şekilde sipariş verdim. Beden konusunda endişem vardı çünkü Göbek deliğimin birkaç parmak altı yani simit bölgesi dediğimiz kısım 
 cm ve ciddi ölçü farkı olduğundan kapanır mı korse emin olamadım. Üstüm vücut yapıma göre ince olduğu için bu ölçüm ne kadar sağlıklı olur bilemedim fakat endişelerim yersizmiş. 



Korsem,bayram dönemine denk geldiği için kargonun azizliğine uğradığı için teslimat hızıyla ilgili yorum yapmam doğru değil. 
Gelir gelmez hemen taktım tabi ki. İlk 3 gün tam bir işkenceydi benim için :D

22.09.2016 tarihli foto korsem geldiğinde ilk taktığım zamanki halim. Üçüncü kopça ile başladım ama ne başlamak.. Resmen kaskatı kesildim. Otursam oturamıyorum , kalksam kalkamıyorm; nasıl geçecek bunla zaman , nasıl insan içine çıkacağım diye düşünmeye başlıyorsunuz... İlk başta bu gayet normal çünkü korse ile vücudunuzun birbirine alışma süresi var. Takarken de birinden yardım alabilirsiniz. Ben üstten başlayarak aşağıya doğru taktım kopçaları. İlk taktığınızda bile size öyle iyi hissettiriyor ki aynadaki görüntünüz. Hiç incelmesem de takınca böyle görünsem yeter diyorsunuz. Ben sadece korseyle yiyip içip oturarak inceleceğime inanmıyordum o yüzden ilk 1 hafta yürüyüşle destekledim. Sonra bacağımı sakatlayınca yalan oldu yürüyüşler de :/ 2 haftanın sonunda ikinci kopçaya düştüm bile.




 Sabahları kahvaltıdan önce korsemi takıp akşam yemeğinden sonrasına kadar düzenli kullandım korsemi. Dışarı çıkarken kullanmadım ilk zamanlar çünkü üst kısmımda taşmalar oldu bu da beni askılı model almadığıma pişman etti. Dışarı çıktığım günlerde eve gelince yine takmaya devam ettim günlük kullanımımı en az 6 saate tamamlamaya dikkat ettim.  1 ay sonunda elde ettiğim sonucu aşağıda bulabilirsiniz. (fotoğrafların hepsi sabah aç karnına çekilmiştir)


HERHANGİ BİR DİYET YAPTINIZ MI? 

Hayır herhangi bir diyet uygulamadım. Çok iştahlı biri değilimdir ama yediğim zaman da damak zevkimden ödün vermek istemem o nedenle yemek konusunda kısıtlamaya pek gelemiyorum. Hayatımın hiçbir döneminde diyet yapmadım belki yapabilsem çoktan istediğim kiloya ulaşırdım.Korse zaten kullanım esnasında sizi sıktığı için çok yemenize izin vermiyor. Öğünlerim küçüldü ama daha sık yemeye başladım. Zaten az ama sık yemek sağlık açısından daha iyi. Ben acıkınca yiyenlerdendim öncesinde  :)

KIYAFETİN ALTINDAN BELLİ OLUYOR MU?


SİZCE? :) 


PEKİ MİDEYE ZARAR VERMİYOR MU?

Bana ekstra bir zararı olmadı çünkü halihazırda zaten gastrit ve reflü olmak üzere mide rahatsızlığı yaşayan biriyim. Korse midenize baskı yapıyor ve bu rahatsız ediyor kimi zaman. Ben bu duruma kopçaları gevşeterek çözüm buldum. Esas amacım simit bölgemde incelme yakalamaktı o nedenle o kısım en son kopçada en sıkı halinde iken üst kısmı daha gevşek olacak şekilde kullandım böylece mideme baskı azaldı daha rahat bir kullanım oldu.


BANA NASIL FAYDA SAĞLADI?

1. Bel ölçüm 68 cm iken 67 cm oldu (zaten daha fazla incelmesini beklemiyordum)
2. Düşük bel pantolonlar yüzünden oluşan simit bölgesi 102cm den 96 cm e düştü ve pantolon giydğimde oluşan taşmalarım azaldı. 
3. Bel fıtığıma bağlı ağrılarım azaldı, korseyi takmadığım zamanlarda ağrılarımın devam ettiğini ama korse varken ağrılarımın olmadığını farkettim.
4.Dik durmayan biri olarak dik durmaya başladım korse yokken bile varmış gibi dik durur oldum
5.Benim için en iyi yanı birçok kadının ortak sorunu olan adet sancılarını en aza indirmesi oldu. Kendi sayfalarında böyle bir yoruma rastlamazsınız bu benden bonus olsun :)

CAN ALICI NOKTA ! KAÇ KİLO VERDİN?

Öhömm... Şeyy... ilk fotoda 56 kiloydum. son fotoda ise 58 🙊 evet kullanmaya başladıktan sonra 2 kilo aldım ama inceldikten sonra kimin umrunda...

ZARARLI OLDUĞU HER YERDE SÖYLENİYOR NEDEN ISRARLA ÖNERİYORSUN??

Kime göre, neye göre zararlı... Kullanırken ayarını dikkatli yapmak önemli. Kendi vücudunuza , verdiği tepkiye göre kullanım şeklinizi ve düzeninizi en doğru şekilde ayarlayın.Unutmayalım ki her güzel şeyin fazlası zararlıdır. Abur cuburların, Çikolatanın, AŞKın...💗

Oturduğunuz yerden diyet yapmadan ,kılınızı kıpırdatmadan böyle güzel ve kalıcı sonuç elde etmenin başka yolunu biliyorsanız önerilere her zaman açığım :)


Buraya kadar sabırla okuduysanız kalpten teşekkürlerimi iletiyorum 💓 Görüş ve sorularınızı yorumlara bekliyorum... xoxo

Yamuna Korsenin online satış sayfası için tık tık

İnstagram sayfaları için tık tık






1 yorum:

  1. Merhabalar, zayıflamak istiyor, ancak zorlanmak istemiyor musunuz? Size tek bir tavsiyede bulunacağım. On Form Korse, evet! Bu harika ürün sayesin de o kadar iyi bir vücuda sahip oldum ki; eşim artık şaşıracak duruma geldi. Tabi herkeste bu kadar faydalı olur mu? Bilemem. Deneyin, bir şey kaybetmezsiniz.

    YanıtlaSil